Eksempler på landingssider

Landingssider

Bring dit budskab helt i fokus, og øg chancen for at konvertere dine besøgende.

Vibegaard

Formål: B2B leads

Se landingsside

Zoneterapi

Formål: Kursus tilmeldinger

Imago

Formål: Kursus tilmeldinger

Skræddersyet landingssider

Nedenstående eksempler er mere design-tilpassede løsninger og kræver et særskilt tilbud.

Acubiz

Formål: B2B leads

Før link: Kundens egen side

Aqua Danmark

Formål: B2C leads

Før link: Kundens egen side

Botex

Formål: B2C leads

Før link: Kundens egen side

SkinSense

Formål: Nyhedsbrev leads

Før link: Kundens egen side

Amalieklinikken

Formål: B2C leads

Før link: Kundens egen side

Spotlight

Formål: Salg på webshop

Før link: Kundens egen side

Bagger Låse

Formål: B2B Leads

Før link: Kundens egen side

FAQ

Hvem ejer landingssiden?

Landingssiden er udviklet og hostet af Generaxion, som også ejer alle tilknyttede filer.

Kan landingssiden tages med, hvis samarbejdet ophører?

Nej, ved opsigelse af aftalen lukkes landingssiden ned, så der ikke påløber udgifter til hosting eller vedligehold.

Hvordan arbejdes der med landingssiden?

Når landingssiden går online, kan der laves mindre tilpasninger som en del af en 'fair use'-aftale i opstartsfasen, hvis der opstår uforudsete problemer. Ønskes løbende optimering af landingssiden, f.eks. via heatmaps eller analyser af brugeradfærd, eller større ændringer kræver dette tilkøb af timer.

Hvem står for rettelser på siden?

Ved mindre ændringer, som f.eks. opdatering af datoer, navne eller anden basal information, håndteres dette af Generaxion. Af hensyn til sikkerhed gives der ikke adgang til eksterne personer.

Hvilke muligheder er der for kontaktformularen?

Vi anbefaler en enkel formular med 2-3 felter (navn, telefonnummer og e-mail), da det typisk giver den højeste konverteringsrate. Det er muligt at tilføje et kommentarfelt, men mere avancerede formularer med særlige krav understøttes ikke på vores landingsside setup.

Lad os vise dig flere cases

Kontakt os