Eksempler på landingssider

Landingssider

Bring dit budskab helt i fokus, og øg chancen for at konvertere dine besøgende.

Vibegaard

Formål: B2B leads

Se landingsside
Falke Markiser

Falke

Formål: B2C leads

Forsyningen

Forsyningen

Formål: B2C leads

NLP Huset

NLP Huset

Formål: Intromøde leads

Lysgaard Vinduer & Døre

Lysgaard

Formål: B2C leads

Dansk Imago

Formål: Intromøde leads

Skræddersyet landingssider

Nedenstående eksempler er mere design-tilpassede løsninger og kræver et særskilt tilbud.

MinAltan

Formål: B2C leads

Før link: Kundens egen side

Eilersen

Formål: B2C leads

Før link: Kundens egen side

Acubiz

Formål: B2B leads

Før link: Kundens egen side

Aqua Danmark

Formål: B2C leads

Før link: Kundens egen side

SkinSense

Formål: Nyhedsbrev leads

Før link: Kundens egen side

Amalieklinikken

Formål: B2C leads

Før link: Kundens egen side

Botex

Formål: B2C leads

Før link: Kundens egen side

Spotlight

Formål: Salg på webshop

Før link: Kundens egen side

Bagger Låse

Formål: B2B Leads

Før link: Kundens egen side

FAQ

Hvilke virksomheder egner sig bedst til en landingsside?
Landingssider fungerer ofte bedst for B2C-virksomheder, hvor beslutningsprocessen er kortere. Ved B2B kan en landingsside være mindre effektiv, da kunden ofte har brug for mere information over flere sider.

Er en landingsside nok i sig selv?
Nej, landingssiden er kun relevant, hvis der kommer trafik fra aktive marketing kampagner (f.eks. Google Ads, Meta Ads eller LinkedIn Ads)

Er en landingsside relevant, hvis jeg allerede har en god hjemmeside?
Det afhænger af casen. Hvis dine eksisterende sider allerede konvertere godt og har korrekt tracking, er der ikke nødvendigvis behov for en separat landingsside. I de tilfælde, hvor vi sammen vurderer, at en fokuseret landingsside kan give bedre resultater, kan det være relevant.

Hvilke muligheder er der for kontaktformularen?

Vi anbefaler en enkel formular med 2-3 felter (navn, telefonnummer og e-mail), da det typisk giver den højeste konverteringsrate. Det er muligt at tilføje et kommentarfelt, men mere avancerede formularer med særlige krav eller integration af eksterne systemer understøttes ikke på vores landingsside setup.

Hvordan arbejdes der med landingssiden?

Når landingssiden går online, kan der laves mindre tilpasninger som en del af en 'fair use'-aftale i opstartsfasen, hvis der opstår uforudsete problemer. Ønskes løbende optimering af landingssiden, f.eks. via heatmaps, analyser af brugeradfærd, eller større ændringer kræver dette tilkøb af timer.

Hvem står for rettelser på siden?

Ved mindre ændringer, som f.eks. opdatering af datoer, navne eller anden basal information, håndteres dette af Generaxion. Af hensyn til sikkerhed gives der ikke adgang til eksterne parter.

Hvem ejer landingssiden?

Landingssiden er udviklet og hostet af Generaxion, som også ejer alle tilknyttede filer.

Kan landingssiden tages med, hvis samarbejdet ophører?

Nej, ved opsigelse af aftalen lukkes landingssiden ned, så der ikke påløber udgifter til hosting eller vedligehold.

Lad os vise dig flere cases

Kontakt os